Obkreslení fotografie

09.01.2015 12:18

Obkreslování fotografie mě moc baví... Mě osobně se to zdá docela lehké a ještě nám to ulehčuje program Art Rage studio... A tady jsou mé výtvory....

Ahoj já jsem Alan...

 Miluji svého páníčka mám rád děti... Rád papám masíčko,musí být vepřové nebo hovězí ,ale kuřecí bych nikdy nesněd....

Bydlim v Kopaninách a se svym paníčkem chodim často ven a hlavně do lesa... můj páníček je myslivec takže mě často bere na hony a na naháňky...

To je o mě asi tak vše.... Takže ahoj a doufám že se brzy uvidíme....


Ahoj já jsem koala a říkají mi gumi méďa.... Žiju v Pražské ZOO ... Během dne se na mě přichází koukat mnoho lidí vždy mě chtějí krmit ,ale mají to zakazané od majitelů ZOO,majitelé se totiž bojí že by mi mohli dát něco špatného a proto mě raději krmí každý den sami... V kleci nejsem sama jsou tam totiž moji kamarádi a moji rodiče,kteří už tam žijí mnoho let...