Sweet home 3D

27.11.2015 18:44

Sotva jsme se zbavili programu LEGO Digital Designer, tak jsem dostali další ročníkovou práci. Tentokrát byla v programu Sweet home 3D... V tomto programu se mi pracovalo moc dobře, bavil mě a doufám, že si v něm jednou doopravdy navrhnu svůj byt nebo dům, ve kterém budu jednou bydlet. Vím, že trojúhelníkové pokoje nejsou zrovna mooc obviklé, ale každý člověk má obdelníkové nebo čtvercové pokoje a navíc se mi moc líbí různé ,,patvary"... =D Kdyby jste hledali topení, tak ho nenajdete, chtěla jsem alespoň trošku ušetřit místo tak jsem to vzala tak, že mám topení v podlaze... =) Doufám, že mě ostatní programy v předmětu počítačové grafiky budou bavit tak, jako tenhle... Budu se těšít u dalších programů AHOJ... =) =*

Málem bnyxch zapomněla nešae první práce v programu Sweet home 3D byl pokojíček snů... Pokojíček jsem dělala docela dlouha tak doufám že se vám,alespoň trošku bude líbit... Mám moooc moc ráda modrou barvu a myslím si že jsem to při návrhu pokojíčku dala docela dost najevo... =)